Sailor Moon Grubu
Yu-gi-oh!
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 5, 6, 7, 8, Sonraki

Sailor Moon Forum -> Anime ve Manga

 
Yazar Mesaj
Game_man
Kullanıcı Eşyası

Sağlam Üye
Sağlam Üye



Yaş: 31
Kayıt: 10 Hzr 2007
Mesajlar: 199
Ünvan: Prens
Teşekkür: 14

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
Arkadaşlar Şuanda Yu-Gi-Oh!'un iso'su var isteyen Nero ve bir boş cd'yle yazdırıp oyunu alabilir. Ancak dosya 218 mb olduğu için Rapid'e yükleyemiyorum. Bigupload'lada bi sorun yaşadım bu dosyayı sizlere göndermek istersem nereye upload edebilirim? Bir upload olsada bunu burdan duyurmak ve dağıtmak yasak mı?



<img src="http://www.fiilitekelesonverelim.org/banner/468x60.gif" width="468" height="60" border="0">
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 28 Ekm 2007 12:54
taichi
Kullanıcı Eşyası

Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 09 Ekm 2007
Mesajlar: 43
Puan: 200

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
Önce winrar yükle sonra dosyayı sağ tıkla "Arşive Ekle..." de en sağ altta "Ciltlere böl , bayt " yazan yerin altına "100M" yaz ve Enter a bas.Arşivleme bitince elinde 100 mb lık parçalar olacak.Umarın yardımcı olabilmişimdir.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 28 Ekm 2007 14:43
Game_man
Kullanıcı Eşyası

Sağlam Üye
Sağlam Üye



Yaş: 31
Kayıt: 10 Hzr 2007
Mesajlar: 199
Ünvan: Prens
Teşekkür: 14

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
Evet sonunda başardım ..... Çok Mutlu Gülücük Dağıtıyor Çok Mutlu Zarif


http://www.venus.gen.tr/viewtopic.php?p=97310#97310


SailorMoon paylaşım bölümüne attım (üstteki onun linki).

Size ii oyunlar Zarif



<img src="http://www.fiilitekelesonverelim.org/banner/468x60.gif" width="468" height="60" border="0">
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 28 Ekm 2007 19:42
sailor chibi usa
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 27
Kayıt: 23 Eyl 2007
Mesajlar: 274
Ünvan: Prenses

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
yu-gi-oh u ben acayip seviyorum. Babamlarsa gıcık oluto garip garip şeyler izliyosun diyolar Kahkaha Atıyor Bende kartları ve gameboy oyunu var


Uvv tipini yerim <3 ^^ Saol Integra

Yeni witch forumuma hepinizi bekliyorum =)TIK!
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 01 Ksm 2007 21:33
taichi
Kullanıcı Eşyası

Yeni Üye
Yeni Üye



Kayıt: 09 Ekm 2007
Mesajlar: 43
Puan: 200

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
Evet kartları bende de var ama bende gameboy yok Üzgün ya da Ağlıyor

Ama bu beni engelleyemez cep telefonumdan oynuyorum Kahkaha Atıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 01 Ksm 2007 22:16
sailor chibi usa
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 27
Kayıt: 23 Eyl 2007
Mesajlar: 274
Ünvan: Prenses

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
taichi yazmış:
Evet kartları bende de var ama bende gameboy yok Üzgün ya da Ağlıyor

Ama bu beni engelleyemez cep telefonumdan oynuyorum Kahkaha Atıyor

Bende gameboy var hem de 2 tane Gameboy Advance SP bide Nintendo DS Kahkaha Atıyor


Uvv tipini yerim <3 ^^ Saol Integra

Yeni witch forumuma hepinizi bekliyorum =)TIK!
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 01 Ksm 2007 22:36
~mana~
Kullanıcı Eşyası

Anime Fan
Anime Fan



Yaş: 28
Kayıt: 08 Hzr 2007
Mesajlar: 334
Ünvan: Prenses
Puan: 75
Teşekkür: 14

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
Paylaşımın için binlerce teşekkür*-*

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 03 Ksm 2007 20:59
duke_crimson
Kullanıcı Eşyası

Üye
Üye



Yaş: 37
Kayıt: 15 Ekm 2007
Mesajlar: 84
Ünvan: Prens
Nerden: İstanbul

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
1-1,5 ay once gx serisinin 3.cu sezonunu da yayınladı digiturk simd itekrar bastan gidiyo her zamanki gibi tekrar tekrar izlesem bıkmam .

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 06 Şub 2008 22:52
Moonlight Princess
Kullanıcı Eşyası

Venüs Savaşçısı
Venüs Savaşçısı



Yaş: 51
Kayıt: 11 Eyl 2007
Mesajlar: 1,017
Nerden: Ay Krallığı
Teşekkür: 8

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
cok farklı bi konusu wardı izledim ama tamamını degill yugi cok seker mısır esintileri war yaa

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 09 Şub 2008 17:32
serenityendymion
Kullanıcı Eşyası

Vazgeçilmez Üye
Vazgeçilmez Üye



Yaş: 29
Kayıt: 08 Şub 2008
Mesajlar: 518
Ünvan: Prenses
Puan: 1715
Nerden: Kristal Tokyo
Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
bir zamanlar hangi sezon hangi bölüm oldunu bbilmiyorum ama jojo tatildeyken o vardı izliyordum ve öok sevmiştim ordaki dostluğu ama snra jojo kapandı meğer orası ücretli bir kanalmış ve bzdekinden farklı bir uydu gerekiomuş bnde izleyemedim doğal olarak ama izledim kadarıyla çokm beğenmiştim ve en baştan en sonuna kadar izlayemedim diye çok ağlamıştım Hüzünlü ama snra geçti tabi

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 09 Şub 2008 23:05
Hell Butterfly
Kullanıcı Eşyası

Aşk'ın Koruyucusu
Aşk'ın Koruyucusu



Yaş: 28
Kayıt: 13 Tem 2007
Mesajlar: 1,200
Ünvan: Prenses
Puan: 1400
Teşekkür: 17

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
bu aralar bende yu gi oh izlemeye başladım yanlız sadece izliyorum Şaşırmış Durumda bşi anladığım yok Şaşırmış Durumda çok garip bi konusu var ama hoş Gülücük Dağıtıyor şu duello yaparkenki konuşmalarından hiç bşi anlamıyorum Şaşırmış Durumda o kart olayları duello kuralları falan hepsini 2 kez falan okudum vs falan ama hala anlamıyom az çok Şaşırmış Durumda ama yakında bu animenin konusunu da kurallarınıda sökecem Dil Çıkartıyor yugi moto yu çok sevdim ben göz çzimleri falan çok hoşuma gitti şeker şey Hayranlık Besliyor tabi yugi yami ninde ondan aşağı kalır yanı yok Dil Çıkartıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 29 Şub 2008 21:31
serenityendymion
Kullanıcı Eşyası

Vazgeçilmez Üye
Vazgeçilmez Üye



Yaş: 29
Kayıt: 08 Şub 2008
Mesajlar: 518
Ünvan: Prenses
Puan: 1715
Nerden: Kristal Tokyo
Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
sailormoonn yazmış:
bu aralar bende yu gi oh izlemeye başladım yanlız sadece izliyorum Şaşırmış Durumda bşi anladığım yok Şaşırmış Durumda çok garip bi konusu var ama hoş Gülücük Dağıtıyor şu duello yaparkenki konuşmalarından hiç bşi anlamıyorum Şaşırmış Durumda o kart olayları duello kuralları falan hepsini 2 kez falan okudum vs falan ama hala anlamıyom az çok Şaşırmış Durumda ama yakında bu animenin konusunu da kurallarınıda sökecem Dil Çıkartıyor yugi moto yu çok sevdim ben göz çzimleri falan çok hoşuma gitti şeker şey Hayranlık Besliyor tabi yugi yami ninde ondan aşağı kalır yanı yok Dil Çıkartıyor

arkadaşım acaba yugiyi tv de mi izliyorsun nette mi tvdense hangi kanal olduğunu yazar mısın?

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 01 Mar 2008 1:10
Hell Butterfly
Kullanıcı Eşyası

Aşk'ın Koruyucusu
Aşk'ın Koruyucusu



Yaş: 28
Kayıt: 13 Tem 2007
Mesajlar: 1,200
Ünvan: Prenses
Puan: 1400
Teşekkür: 17

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
serenityendymion yazmış:
sailormoonn yazmış:
bu aralar bende yu gi oh izlemeye başladım yanlız sadece izliyorum Şaşırmış Durumda bşi anladığım yok Şaşırmış Durumda çok garip bi konusu var ama hoş Gülücük Dağıtıyor şu duello yaparkenki konuşmalarından hiç bşi anlamıyorum Şaşırmış Durumda o kart olayları duello kuralları falan hepsini 2 kez falan okudum vs falan ama hala anlamıyom az çok Şaşırmış Durumda ama yakında bu animenin konusunu da kurallarınıda sökecem Dil Çıkartıyor yugi moto yu çok sevdim ben göz çzimleri falan çok hoşuma gitti şeker şey Hayranlık Besliyor tabi yugi yami ninde ondan aşağı kalır yanı yok Dil Çıkartıyor

arkadaşım acaba yugiyi tv de mi izliyorsun nette mi tvdense hangi kanal olduğunu yazar mısın?


netten bulup da izliyorum cnm Gülücük Dağıtıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 01 Mar 2008 1:16
~mana~
Kullanıcı Eşyası

Anime Fan
Anime Fan



Yaş: 28
Kayıt: 08 Hzr 2007
Mesajlar: 334
Ünvan: Prenses
Puan: 75
Teşekkür: 14

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
sailormoonn yazmış:
bu aralar bende yu gi oh izlemeye başladım yanlız sadece izliyorum Şaşırmış Durumda bşi anladığım yok Şaşırmış Durumda çok garip bi konusu var ama hoş Gülücük Dağıtıyor şu duello yaparkenki konuşmalarından hiç bşi anlamıyorum Şaşırmış Durumda o kart olayları duello kuralları falan hepsini 2 kez falan okudum vs falan ama hala anlamıyom az çok Şaşırmış Durumda ama yakında bu animenin konusunu da kurallarınıda sökecem Dil Çıkartıyor yugi moto yu çok sevdim ben göz çzimleri falan çok hoşuma gitti şeker şey Hayranlık Besliyor tabi yugi yami ninde ondan aşağı kalır yanı yok Dil Çıkartıyor


Gerek pm gerek burdan her türlü sorularına yanıt verebilirim Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 02 Mar 2008 14:51
Lyzard
Kullanıcı Eşyası

Yeni Üye
Yeni Üye



Yaş: 33
Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 48
Ünvan: Prens

Durumu: Çevrimdışı

Yu-gi-oh! Konu: Yanıt: Yu-gi-oh! Alıntıyla Cevap Gönder
Anime serisi olarak sadece ilk sezonu begenıyorum, onun dısındaki sezonlar zaten sadece ticari amacla yapıldı. ama oyununu cok severim, sürekli de arkadaslarimla kapisirim, ama tabii sanal ortamda.. türkiyede kartlari almaya kalksaniz bir servet yatirmaniz gerek Hüzünlü

Now, my blind eyes see what others cannot.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 08 Mar 2008 0:43
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 5, 6, 7, 8, Sonraki
6. sayfa (Toplam 8 sayfa) [ 116 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız