Sailor Moon Grubu
Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek)
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, Sonraki

Sailor Moon Forum -> Etkinlikler

 
Yazar Mesaj
LadyinDeath
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli



Yaş: 31
Kayıt: 18 Ekm 2011
Mesajlar: 896
Puan: 3300
Teşekkür: 401
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
15.06



he's like fire and ice and rage. he's like the night and the storm in the heart of the sun. he's ancient and forever. he burns at the centre of time and can see the turn of the universe and... he's wonderful.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 14 Nis 2013 15:05
SaILoRSuN

Senshi
Senshi



Yaş: 35
Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 3,842
Nerden: Güneş'in Yüreğinden
Teşekkür: 819

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
7 kişi yok


Sessizlik var olmamak değildir...Sessizliğim asaletimdendir... Buradayım...
Spoiler:

SaILoRSuN : "Hayallerimin gerçeğiniz olması dileğiyle..."
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Nis 2013 15:24
Gold
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 27
Kayıt: 04 Eyl 2007
Mesajlar: 3,205
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 3005
Nerden: nereye xD
Teşekkür: 148

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
Hazırım Gülücük Dağıtıyor



by me ^_^
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 14 Nis 2013 15:26
LadyinDeath
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli



Yaş: 31
Kayıt: 18 Ekm 2011
Mesajlar: 896
Puan: 3300
Teşekkür: 401
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
Tek bir sorum var forumda son zamanlarda ne zaman 7 kişi olabildik ki zaten?

1 ay süren etkinliklere bile yeterince katılım sağlanamamışken yarım saatlik etkinlik için 7 kişi beklemek bana bilmiyorum pek olası gelmedi.

he's like fire and ice and rage. he's like the night and the storm in the heart of the sun. he's ancient and forever. he burns at the centre of time and can see the turn of the universe and... he's wonderful.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 14 Nis 2013 15:29
SaILoRSuN

Senshi
Senshi



Yaş: 35
Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 3,842
Nerden: Güneş'in Yüreğinden
Teşekkür: 819

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
o zaman etkinliklik olmaz^^ başlığı açalı bir hafta olacak nerdeyse... önceki etkinliklerde söyledim artık sadece katılındı diye puan verme olmayacak. O ortamı biraz ısıtmak teşvik etmek içindi. Zaten eğer foruma sadece 3 kişi giriyorsa forumu kapatırız olur biter ^^


Sessizlik var olmamak değildir...Sessizliğim asaletimdendir... Buradayım...
Spoiler:

SaILoRSuN : "Hayallerimin gerçeğiniz olması dileğiyle..."
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Nis 2013 15:32
ercan

Misafir

Avatar





Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
forum bu sıralar çok durağanlaştı yaa kapatılmasını istemem ama Gülücük Dağıtıyor

En Yukarı Git
14 Nis 2013 15:36
SaILoRSuN

Senshi
Senshi



Yaş: 35
Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 3,842
Nerden: Güneş'in Yüreğinden
Teşekkür: 819

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
emin ol ercan en istemeyecek kişi benim manga gen e eklenecek ken ayrı kalması için usako ile çok uğraşmıştık ama o zaman "üye"ler de vardı. üyeler gelmiyorsa ne anlamı var ki? nasıl ülkeyi ülke yapan insanlarsa forumu da forum yapan üyeler.


Sessizlik var olmamak değildir...Sessizliğim asaletimdendir... Buradayım...
Spoiler:

SaILoRSuN : "Hayallerimin gerçeğiniz olması dileğiyle..."
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Nis 2013 15:38
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Master of Fists

ercan

Misafir

Avatar





Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
haklısın abla ne diyelimki bu sıralar üyelerin çoğu öğrenci sınav zamanı filan uzun bir süre böyle olucak gibi :/ ....

En Yukarı Git
14 Nis 2013 15:41
SaILoRSuN

Senshi
Senshi



Yaş: 35
Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 3,842
Nerden: Güneş'in Yüreğinden
Teşekkür: 819

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
o yüzden şimdilik öyle bir şey düşünmüyorum ben de ama demek istediğim üyeler yoksa zaten sadece 3 kişinin katılacağı etkinlikler yapmak makul değil. etkinlik yapmadan puan vermekle aynı şey. etkinlik yapmanın mantığına uymuyor :/ sanırım bir süre etkinlikleri bırakıcaz.


Sessizlik var olmamak değildir...Sessizliğim asaletimdendir... Buradayım...
Spoiler:

SaILoRSuN : "Hayallerimin gerçeğiniz olması dileğiyle..."
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Nis 2013 15:46
ercan

Misafir

Avatar





Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
bence etkinliklere o zaman yaz tatilinde başlatalım abla Gülücük Dağıtıyor Gülücük Dağıtıyor

En Yukarı Git
14 Nis 2013 15:49
Gold
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 27
Kayıt: 04 Eyl 2007
Mesajlar: 3,205
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 3005
Nerden: nereye xD
Teşekkür: 148

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
ercan yazmış:
bence etkinliklere o zaman yaz tatilinde başlatalım abla Gülücük Dağıtıyor Gülücük Dağıtıyor


Bence de yaz döneminde başlatırsak süper olur Gülücük Dağıtıyor Aslında 23 Nisan 19 Mayıs v.b günlerde de ufak etkinlikler yapılabilir ^_^



by me ^_^
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 14 Nis 2013 15:51
LadyinDeath
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli



Yaş: 31
Kayıt: 18 Ekm 2011
Mesajlar: 896
Puan: 3300
Teşekkür: 401
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
Puan vermeden etkinlik düzenle o zaman Sun:D. Gören de puanlar maaşından kesiliyor sanacak Dil Çıkartıyor Dil Çıkartıyor Cidden bu puan mevzusuna neden bu kadar takılıyorsunuz ki? Sun bize diyorsun puan için etkinliklere katılmayın diye ama sen de puan için etkinlik düzenliyormuş gibi davranıyorsun. Tamam forum biraz sessiz sakin ama forumun burada olan üyeleri de var. Sırf elli kişi olamadık diye foruma yoğun bakım ünitesindeki hasta gibi mi davranalım? Biz varız işte. Gelen gelir gelmeyen gelmez ne yapalım yani. O zaman bu forum iyice yalnızlaşır. Sonra bir bakarız foruma sadece chatbox için girilir olmuş.

he's like fire and ice and rage. he's like the night and the storm in the heart of the sun. he's ancient and forever. he burns at the centre of time and can see the turn of the universe and... he's wonderful.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 14 Nis 2013 16:09
SaILoRSuN

Senshi
Senshi



Yaş: 35
Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 3,842
Nerden: Güneş'in Yüreğinden
Teşekkür: 819

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
pekala arkadaşlar etkinlik iptal eidlmiştir katılım olmaması nedeniyle. genel olarak etkinliklerle ilgili ne yapacağımızı da sonra yazarım.


Sessizlik var olmamak değildir...Sessizliğim asaletimdendir... Buradayım...
Spoiler:

SaILoRSuN : "Hayallerimin gerçeğiniz olması dileğiyle..."
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Nis 2013 16:17
SaILoRSuN

Senshi
Senshi



Yaş: 35
Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 3,842
Nerden: Güneş'in Yüreğinden
Teşekkür: 819

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
LadyinDeath yazmış:
Puan vermeden etkinlik düzenle o zaman Sun:D. Gören de puanlar maaşından kesiliyor sanacak Dil Çıkartıyor Dil Çıkartıyor Cidden bu puan mevzusuna neden bu kadar takılıyorsunuz ki? Sun bize diyorsun puan için etkinliklere katılmayın diye ama sen de puan için etkinlik düzenliyormuş gibi davranıyorsun. Tamam forum biraz sessiz sakin ama forumun burada olan üyeleri de var. Sırf elli kişi olamadık diye foruma yoğun bakım ünitesindeki hasta gibi mi davranalım? Biz varız işte. Gelen gelir gelmeyen gelmez ne yapalım yani. O zaman bu forum iyice yalnızlaşır. Sonra bir bakarız foruma sadece chatbox için girilir olmuş.


Evet diyorum çünkü puanlama sistemini verdiğimde hep bu konu geçiyor. Küfür gibi puandır sailor club çok pahalı falan... ilk 3 oluşturmalık etkinlik yapıyoruz değil mi? zaten 3 kişi katılacaksa niye 3 kişilik etkinlik yapalım? etkinliğin mantığına uymuyordan kastım buydu. Kaldı ki 4 kişi katıldı mesela o 1 kişiye puan vermemek beni üzüyor. Hani maaşimdan kesiliyor gibi davranıyormuşum ya? ayrıca farkındaysanız bütün etkinliklerle benim ilgilenmem gerekiyor her şeye yetişemem. üstüne üstlük bu şekilde üstüme gelinmesinden de hiç memnun değilim. şu an bunları sinirle falan yazmıyorum ama bazen bütün dertlerim bitmiş gibi oturum forumdakilerin şu şu dediklerine ne yapsam diye düşünüyorum. ama yine de memnun edemiyorum. ha herkesi memnun edemem zaten farkındayım ama sabırla tekrar ve tekrar anlatmaya çalışıyorum olmuyor. ama tekrar ve tekrar bu konular açılmaya devam ediyor. küfür veya kavga geçmedikçe düzen gerekli bir iş yapmak gerekmedikçe ne zaman adminlik tasladığımı gördünüz? otrup ağlıcam şurda artık ya


Sessizlik var olmamak değildir...Sessizliğim asaletimdendir... Buradayım...
Spoiler:

SaILoRSuN : "Hayallerimin gerçeğiniz olması dileğiyle..."
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Nis 2013 16:26
LadyinDeath
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli



Yaş: 31
Kayıt: 18 Ekm 2011
Mesajlar: 896
Puan: 3300
Teşekkür: 401
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Bilmek) Konu: Yanıt: Denemelik Bir Turnuva (Sailor Moon Sahnesinden Bölüm Alıntıyla Cevap Gönder
SaILoRSuN yazmış:
LadyinDeath yazmış:
Puan vermeden etkinlik düzenle o zaman Sun:D. Gören de puanlar maaşından kesiliyor sanacak Dil Çıkartıyor Dil Çıkartıyor Cidden bu puan mevzusuna neden bu kadar takılıyorsunuz ki? Sun bize diyorsun puan için etkinliklere katılmayın diye ama sen de puan için etkinlik düzenliyormuş gibi davranıyorsun. Tamam forum biraz sessiz sakin ama forumun burada olan üyeleri de var. Sırf elli kişi olamadık diye foruma yoğun bakım ünitesindeki hasta gibi mi davranalım? Biz varız işte. Gelen gelir gelmeyen gelmez ne yapalım yani. O zaman bu forum iyice yalnızlaşır. Sonra bir bakarız foruma sadece chatbox için girilir olmuş.


Evet diyorum çünkü puanlama sistemini verdiğimde hep bu konu geçiyor. Küfür gibi puandır sailor club çok pahalı falan... ilk 3 oluşturmalık etkinlik yapıyoruz değil mi? zaten 3 kişi katılacaksa niye 3 kişilik etkinlik yapalım? etkinliğin mantığına uymuyordan kastım buydu. Kaldı ki 4 kişi katıldı mesela o 1 kişiye puan vermemek beni üzüyor. Hani maaşimdan kesiliyor gibi davranıyormuşum ya? ayrıca farkındaysanız bütün etkinliklerle benim ilgilenmem gerekiyor her şeye yetişemem. üstüne üstlük bu şekilde üstüme gelinmesinden de hiç memnun değilim. şu an bunları sinirle falan yazmıyorum ama bazen bütün dertlerim bitmiş gibi oturum forumdakilerin şu şu dediklerine ne yapsam diye düşünüyorum. ama yine de memnun edemiyorum. ha herkesi memnun edemem zaten farkındayım ama sabırla tekrar ve tekrar anlatmaya çalışıyorum olmuyor. ama tekrar ve tekrar bu konular açılmaya devam ediyor. küfür veya kavga geçmedikçe düzen gerekli bir iş yapmak gerekmedikçe ne zaman adminlik tasladığımı gördünüz? otrup ağlıcam şurda artık ya


Zaten kaç kişiyiz ki hepimizi mutlu etmek zorunda hissediyorsun kendini?
Önceki zamanlarından bahsetmiyorum ama 2013 ocak itibariyle şu foruma kim giriyor kim aktif tek tek sayabilirim. O kadar kalabalık değiliz biz yani.

Kaldı ki bizi memnun etmek zorundasın demedik en azından ben demedim. Etkinlik var dendi geldik işte. 1. olalım puanları alalım diye de gelmedik. Etkinlik olduğu için geldik. Kaldı ki şu an konuştuğumuz puanlarda puan değil öyle bir söylüyorsun ki binlerce puan dağıtıldı 1.ye haksızlık ettik. Kimsenin cebinden puan çıkmadığı gibi kimsenin cebine puan girmiyor bu konuda herkes hemfikir zaten. O zaman niye bu kadar kasılıyor ki?

Etkinlik yaptın geldik. Sonra noldu topumuzu kesip geri yolladın bizi. O zaman daha ne gelelim etkinliğe?
Kimseye de düşüncemizi söylemeyelim zaten. Memnun edilmemiş oluyoruz o da güzel.

he's like fire and ice and rage. he's like the night and the storm in the heart of the sun. he's ancient and forever. he burns at the centre of time and can see the turn of the universe and... he's wonderful.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 14 Nis 2013 16:45
 
Yeni başlık gönder   Bu başlık kilitlendi: mesajları değiştiremez ya da cevap yazamazsınız Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, Sonraki
2. sayfa (Toplam 3 sayfa) [ 33 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız