Çiziktirikler..
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 15, 16, 17, Sonraki

Sailor Moon Forum -> Fanart ve Fanfic

 
Yazar Mesaj
__HaZeL__
Kullanıcı Eşyası

Ay Savaşçısı
Ay Savaşçısı



Yaş: 23
Kayıt: 18 Ağu 2010
Mesajlar: 746
Nerden: uzaklar..
Teşekkür: 237

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: 'Doplaşın gaari, gaçak et kesiyok!!.. Naruto. Alıntıyla Cevap Gönder
Önceliklen...

@hp* : eyvallah karşim ama o naruto'ya heç mi heç uğraşmadıydım o donunu çizemediydim çünkü dedim hay ben senin salla gitsin dedim öyle bi' diyalog geçti naruto'yla aramızda ahaha .D u.u

@Usagi : naruto'ya hep aşıkız biz u.u

@Haruka~ : o naruto olayı yukarda yazdığım gibi aha bi şeyi beceremiyom zati .D

Ay ula ne zamandır girmiyomuşum foruma bu lise dersleri ne berbat ne kadar pislik bişeymiş abilerim ablalarım ve yoldaşlarıma Allah kolaylık versin burdan bu vesileyle de sölemiş olıyım sizlere yoldaşlarım harbici çok zor bunlar öf la öff TT_TT

Bide yeni 2-3 çizim varda gene Naoto falan filan ama onlarıda görseniz hayattan soğursunuz ne özensiz çizimler onlar ben bile kendimden tiskiniyom onları görünce T_T Bi ara giirince koycam şu perşembe bi geçsin Mat. sınavı var öncekinden fena faka bastım .D buda testmiş Allah'tan sallayabilcem ahahahhehe .D La ne çok konuşmuşum sözde çizim başlığı Allahım yarebbim .D Neyse burdan hepinize sevgi şeyleri yolladım tekrardan teşekkürler hepinize..

*.*




En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 04 Arl 2012 23:48
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): hp*star

__HaZeL__
Kullanıcı Eşyası

Ay Savaşçısı
Ay Savaşçısı



Yaş: 23
Kayıt: 18 Ağu 2010
Mesajlar: 746
Nerden: uzaklar..
Teşekkür: 237

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: 'Doplaşın gaari, gaçak et kesiyok!!.. Naruto. Alıntıyla Cevap Gönder
Ve işte sonunda tel ile çekebildiğim fakat pis olan çizimlerim ve bu arada ışık berbat bi ara yazıcıdan taratıcamda işte üşeniyorum üff..

zati bi şeye benzemiyolağ açmadan önce spo yu 10 kez düşünün yeminle kendimden utanıyorum üşengeçlik yüzünden çok pis çıktı resimler adam gibi görünmüyor.. :///

Spoiler:



ilk renkli çalışmam Çok Mutlu bişeye de benzese lo beyin karmaşamı yansıtmışım malım ben ahey ahey Çok Mutlu
















Neredeyse tümü tamamlanmamış bu çizimlerin bazılarını tamamlamayı düşünmüyorum hee bi tamamladığım Naoto vardı oda kayık çıkmış artık bi dahakine koyacam anca :// daha var çizimlerde onlar da kayık neyse sonra artıkın.




En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 05 Oca 2013 21:02
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Mai Kohana

LadyinDeath
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli



Yaş: 30
Kayıt: 18 Ekm 2011
Mesajlar: 896
Puan: 3300
Teşekkür: 401
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
Bilhassa rukia ve sondaki kıza bayıldım. Hepsi de gayet güzeller:)

he's like fire and ice and rage. he's like the night and the storm in the heart of the sun. he's ancient and forever. he burns at the centre of time and can see the turn of the universe and... he's wonderful.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 05 Oca 2013 21:29
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): __HaZeL__

SaILoRSuN

Senshi
Senshi



Yaş: 34
Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 3,842
Nerden: Güneş'in Yüreğinden
Teşekkür: 819

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
ezikmiş...miş...miş... Düşünce Düşünce Düşünce Düşünce Düşünce Düşünce


Sessizlik var olmamak değildir...Sessizliğim asaletimdendir... Buradayım...
Spoiler:

SaILoRSuN : "Hayallerimin gerçeğiniz olması dileğiyle..."
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 05 Oca 2013 21:41
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): __HaZeL__

Daisy~
Kullanıcı Eşyası

Biri Beni Durdursun
Biri Beni Durdursun



Yaş: 23
Kayıt: 07 Eyl 2010
Mesajlar: 977
Ünvan: Prenses
Puan: 2350
Nerden: Tohsaka Malikanesi'nden
Teşekkür: 402

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
Başlığın ismini değiştirmen gerek *o*
Çok güzeller çoook *-*
Naruto olanlar çok güzel olmuş *-*
Kuchiki'ye bittim *-*
Kuchiki'nin altındaki Lonely'nin altında olan resimse beni nakavt etti *o*
Gözü falan yok ama harkia olmuş *-*
Bir de şu sondaki şapkalı kız çok cici *-*
Baa-yıııl-dıııım <3



I'm the bone of my sword.


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 05 Oca 2013 22:40
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): __HaZeL__

hp*star
Kullanıcı Eşyası

Ay Savaşçısı
Ay Savaşçısı



Kayıt: 19 Ksm 2010
Mesajlar: 730
Teşekkür: 320

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
o sondaki sawako değil mi ya? *-*

özellikle sondakiler daha i güzel kardo *-*
hani diğerleri de gizel amma onları tonlaması azıcık az olmuş ya ondan yani .D

ellerine sağlık bacım devamını gözlerik u.u






Çok Yanlışım.



En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 06 Oca 2013 11:27
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): __HaZeL__

LadyinDeath
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli



Yaş: 30
Kayıt: 18 Ekm 2011
Mesajlar: 896
Puan: 3300
Teşekkür: 401
Uyarı: 3

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
hp*star yazmış:
o sondaki sawako değil mi ya? *-*

özellikle sondakiler daha i güzel kardo *-*
hani diğerleri de gizel amma onları tonlaması azıcık az olmuş ya ondan yani .D

ellerine sağlık bacım devamını gözlerik u.u


Sondaki Savako ise orjinalinden bile güzel Dil Çıkartıyor

he's like fire and ice and rage. he's like the night and the storm in the heart of the sun. he's ancient and forever. he burns at the centre of time and can see the turn of the universe and... he's wonderful.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 06 Oca 2013 11:38
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): __HaZeL__

hp*star
Kullanıcı Eşyası

Ay Savaşçısı
Ay Savaşçısı



Kayıt: 19 Ksm 2010
Mesajlar: 730
Teşekkür: 320

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
di mi yaa! Kahkaha Atıyor *-*

gerçi saçlar azcık açık renkli göründü bana ama hala Sawako olduğunu düşünüyorum *-* gözünden tanıdım vala Çok Mutlu hani böyle azcık yukarı doğru ya mangada filan .D






Çok Yanlışım.



En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 06 Oca 2013 11:54
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): __HaZeL__

hp*star
Kullanıcı Eşyası

Ay Savaşçısı
Ay Savaşçısı



Kayıt: 19 Ksm 2010
Mesajlar: 730
Teşekkür: 320

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
vohaaa galiba o resmin orjinalini buldum *-* Hazel-chaan doğru mu acaba bi baksanaa?? *.*

Spoiler:


kaç zamandır şu son iki bölümü okuyamamıştım.geçen bi bakayım dedim sonra da başta bunu görünce aklıma sen geldin ^.^

o değil de; spo vermiycem ama yine de spoya alasım geldi çok:D


Spoiler:
ben o Kazehaya'yı yerim yaa *-*
yok abi dünyada öyle bi tane daha adam T_T hadi bulun getirin de göreyim -.-
Ooof of nası da canım çekti bak *.*






Çok Yanlışım.



En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 13 Oca 2013 16:23
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): __HaZeL__

irma
Kullanıcı Eşyası

Moderator
Moderator



Yaş: 24
Kayıt: 05 Ekm 2009
Mesajlar: 1,503
Ünvan: Prenses
Nerden: <-- şurdan.
Teşekkür: 486

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
Çalışmaların harika olmuş canım devamını görmek istiyorum
İlk sayfadan itibaren hepsine baktım kendini o kadar hızlı geliştiriyorsun ki .. Gülücük Dağıtıyor
Bence, başlığın isminin de "ezik heyzıl" olması hiç hoş değil, sen eziksen biz neyiz yahu =)



Angel Beats!
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 18 Oca 2013 18:21
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): __HaZeL__

Sailor Star Fighter
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 24
Kayıt: 13 May 2009
Mesajlar: 2,601
Puan: 1750
Nerden: Eskişehir
Teşekkür: 249

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
Kıskandım *omnomnomom*

İyi çizim yapan insanları her zaman kıskanmışımdır <.<

Gayet iyiler sadece kamerada yada gölgelendirme de bir problem var sanırım bi bişeyler var ama çözemedim *bahanebulmayaçalışmaçabalarıvol1223* *-*

Devam et kesinlikle çok iyiler *-*


Vinnie~
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 19 Oca 2013 2:20
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): __HaZeL__

__HaZeL__
Kullanıcı Eşyası

Ay Savaşçısı
Ay Savaşçısı



Yaş: 23
Kayıt: 18 Ağu 2010
Mesajlar: 746
Nerden: uzaklar..
Teşekkür: 237

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
Sırf üşengeçliğim yüzünden toplu teşekkür edicem gusura kalmayın saygıdeğer forumdaşlar n.n

Herkese çok tişikkürler, cidden çoh sağolun *-* Başlık tipime uygun kalsın o eyle .D

Bu arada hp* ivet o Sawako caney *.* onu dolanırken nette denk geldiydim hoşuma getti çizem dedim bende u.u

@SSF : Yav açıkçası çok üşeniyorum gölge falan yapmaya artık diyorum uleyn ne olursa olsun diyorum sonra taslak çizermişçesine çizip bırakıyorum resimi .D Bahane değil yani gerçek dediklerin .D


Evet buda geçen akideşteyken elimin altında defter kalem vardı telden baka baka yaptım yamıhlı yumuhlu bişeyler çıktı ortaya u.u

Spoiler:


Orjinal:
Spoiler:


Saygılar, sevgiler..



Not: ulen annem az evvel pekmez tıktı ağzıma bana bi enerji bi enerji geldii aneey ,bunu da niye yazma gereksinimi duydum bilmem .D




En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 27 Oca 2013 4:54
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Daisy~

__HaZeL__
Kullanıcı Eşyası

Ay Savaşçısı
Ay Savaşçısı



Yaş: 23
Kayıt: 18 Ağu 2010
Mesajlar: 746
Nerden: uzaklar..
Teşekkür: 237

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
Fulud için üzgünüm fakat yorum gelmediği içün mecbur kalmışam.

Spoiler:



Bu da filaşlı hangisini koysam bilemedim bunu da kodum n.n
Spoiler:


Saygılar...




En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 28 Oca 2013 18:51
Mari
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 12
Kayıt: 03 Şub 2008
Mesajlar: 2,867
Ünvan: Büyücü Prenses
Puan: 220
Nerden: not honolulu for sure
Teşekkür: 417

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
bu mu saçma dediğin

çok güzeller <3

flaşlı daha hoş ama


look at all of the damage you've done in time

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 28 Oca 2013 18:52
haruka-usa
Kullanıcı Eşyası

Venus Fan
Venus Fan



Yaş: 30
Kayıt: 03 Oca 2011
Mesajlar: 629
Ünvan: Prenses
Puan: 850
Nerden: Tokyo/harajuku
Teşekkür: 271

Durumu: Çevrimdışı

Çiziktirikler.. Konu: Yanıt: Ezik Heyzıl'dan. Alıntıyla Cevap Gönder
Ohe süperrr kadroya alındın u.u

SeNi ÇoK çOk ÇoK ama ÇoK SeviYoRuM BaHaR'mm ♥♥♥♥♥♥♥♥

Spoiler:


~~~~~~~~~~~~~ larum *,* ~~~~~~~~~~~~~~~
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 28 Oca 2013 19:06
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 15, 16, 17, Sonraki
16. sayfa (Toplam 17 sayfa) [ 251 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız