Sailor Moon Grubu
tolga bi' şeyler yapmış.
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25, Sonraki

Sailor Moon Forum -> Grafik Çalışmaları

 
Yazar Mesaj
SaILoRSuN

Senshi
Senshi



Yaş: 35
Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 3,842
Nerden: Güneş'in Yüreğinden
Teşekkür: 819

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
Euphemia yı alabilir miyim *.*


Sessizlik var olmamak değildir...Sessizliğim asaletimdendir... Buradayım...
Spoiler:

SaILoRSuN : "Hayallerimin gerçeğiniz olması dileğiyle..."
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Oca 2011 22:27
cyanide
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 25
Kayıt: 21 Hzr 2010
Mesajlar: 287
Ünvan: Prens
Puan: 600
Teşekkür: 42

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
Teşekkürler herkese *.*
Ssf sorun sende beybi, açılıyo bende XD
Sun alabilirsin tabisi *-*

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 16 Oca 2011 15:23
Minako-chan
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 26
Kayıt: 19 Arl 2009
Mesajlar: 2,140
Ünvan: Prenses
Puan: 400
Nerden: İzmit
Teşekkür: 385

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
oww kesinlikle yenilere bittim !
euphemianın tarzı ve tonları mükemmel olmuş~
blendlerde mükemmel duruyor.
sade ve hoş~
eline sağlık =3


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 16 Oca 2011 17:00
aki
Kullanıcı Eşyası

Güzelliğin Savaşçısı
Güzelliğin Savaşçısı



Yaş: 32
Kayıt: 26 Ağu 2007
Mesajlar: 1,389
Puan: 300
Nerden: Eİ-chan No Harem u.u
Teşekkür: 182

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
bu muhteşem zıtar bey Dil Çıkartıyor ellerine sağlık *-*
http://img829.imageshack.us/img829/5291/83551329.png

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 27 Oca 2011 21:59
cyanide
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 25
Kayıt: 21 Hzr 2010
Mesajlar: 287
Ünvan: Prens
Puan: 600
Teşekkür: 42

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
Sağolasın *-*
yeni çalışma yok len üü.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 27 Oca 2011 22:15
_alis_
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 26
Kayıt: 29 Ksm 2009
Mesajlar: 296
Nerden: yLdzLrD'N
Teşekkür: 26

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
Kızarır yapıyormusun bilmiyorum ama face için usagi ve mamoru'lu profil resmi yapa bilirmisin ? Ermm...



^^SSF^^ teshekkurlerr spRrsinn..!!





MXMA dağılmaz uleyyNNN ....!!!!!
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 29 Oca 2011 2:16
Hachiko
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 30
Kayıt: 10 Hzr 2007
Mesajlar: 2,754
Puan: 785
Nerden: zıkkımdan o.o''
Teşekkür: 127

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
Euphemia~♥ 111!111

sevdim onu !

yazılara çok takılıyorsun sonrada içini dışarlara götürüp getiriyorsun zıtar ! takma sakin kal . yoksa ben sana takıcam =)


.
.

pağmaklarım .
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 30 Oca 2011 0:46
Neo-Queen Serenity
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Kayıt: 05 Şub 2010
Mesajlar: 1,705
Puan: 1300
Nerden: bir vampirin kalbinden...
Teşekkür: 280

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
lütfen yeni çalışmalarını koyyy Hüzünlü



By mE *-*


sitem: shugochara.forum.st

Spoiler:


| Otaku Sisterhood | sailor chibi chibi moon | Neo-Queen Serenity | MrsHeroin |
By ME
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 02 Şub 2011 15:42
LiGht'ray
Kullanıcı Eşyası

Üye
Üye



Kayıt: 08 Şub 2011
Mesajlar: 57
Nerden: Güneydoğunun Parisi Gaziantep :P asdf
Teşekkür: 8

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
aa ağzım açık kaldı Çok Mutlu süperrr bu çalışmalar yha :d müthiş Çok Mutlu çok beğendim :d takipçinim Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 10 Şub 2011 22:30
cyanide
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 25
Kayıt: 21 Hzr 2010
Mesajlar: 287
Ünvan: Prens
Puan: 600
Teşekkür: 42

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
Hee sağolun valla. *-*

Neyse sdjghdfg, şey böyle başlığı sildirmeye karar vermiştim filan sonra vazgeçtim *-*
Çünkü iğrencim evet *-*

    Canım sıkıldı yine bi wall yapayım dedim *-*
    Spoiler:

    Bide şöyle var;

    Eğer kullanmak isteyen olursa kullanabilir tabikisi.


Sonra bide rpg için olanlar filan var,





Hıhım öyle işte, niye koydum bilmiyorum valla canım sıkıldı eheh *-*
Yorumlarınızı bekliyorum galiba.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 12 Nis 2011 22:08
tusako
Kullanıcı Eşyası

Venus Fan
Venus Fan



Yaş: 31
Kayıt: 14 Oca 2009
Mesajlar: 619
Puan: 2050
Teşekkür: 141

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
StarFire~ yazmış:

Neyse sdjghdfg, şey böyle başlığı sildirmeye karar vermiştim filan sonra vazgeçtim *-*
Çünkü iğrencim evet *-*


evet iğrençsin çok iğrençsin başlık kapatçakmış lafa bak. lanet olsun wallpaperlara! ilki özellikle harika olmuş emsi tolgiş bebişim. ötekinler de iyi hoş da bunun yanında sönük kalmışlar itiraf et Çok Mutlu

e kullanıcaz tabisi

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 12 Nis 2011 22:13
MrsHeroin
Kullanıcı Eşyası

Anime Fan
Anime Fan



Yaş: 22
Kayıt: 09 Şub 2011
Mesajlar: 326
Nerden: Zamanın durduğu animelerin içinden..
Teşekkür: 139

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
çok süperler ağzım açık kaldı xS Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor
bir şey rica edebilirmiyim? http://i.imgur.com/uKCyo.png şu resimde kadını arkaplanla aynı renge nasıl getirdin? ö.mden anlatabilirsen sevinirim xP bir türlü yapamıyorumda Üzgün ya da Ağlıyor

neyse neyse çok güzeller yaaaaaa Hayranlık Besliyor



Döndüüüm ^^


by me~




| Otaku Sisterhood | sailor chibi chibi moon | Neo-Queen Serenity | MrsHeroin |


Kardeşlik imzası Neo-chanımdan~


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 13 Nis 2011 6:46
Hotaru_Usagi
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Kayıt: 14 May 2010
Mesajlar: 2,149
Puan: 150
Nerden: Hogwarts :3
Teşekkür: 459

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
Çok güzel olmuşlar özellikle walllar harika =D
Ayrıca ben de merak ettim Heroin in sorduğu sorunun cevabını Çok Mutlu



*rol tanrısı*~Aslıı^m. Kucaklıyor

Spoiler:

ssf.~


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 13 Nis 2011 19:33
cyanide
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 25
Kayıt: 21 Hzr 2010
Mesajlar: 287
Ünvan: Prens
Puan: 600
Teşekkür: 42

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
tusa: oha kullanıyo musun sns* sevindim ki u.u
MrsHeroin: o imza siyah-beyaz fark ettiysen şdkfjsdşf -_-" Yani öyle önce renklendiriyorsun filan, sonra da siyah-beyaz yapıyosun =D Psdler filan var ararsan bulursun, onlardan kullan. *-*
Hotaru: Teşekkürler ^^ verdim cevabı ehe.

    İnsan wallsız kalınca nelere katlanıyo lan, şuna bak öeğ. skdjflsdjk


Çoh mu çoh oluyoruz, yorum yazın lan accık.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 14 Nis 2011 21:45
Gold
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 27
Kayıt: 04 Eyl 2007
Mesajlar: 3,205
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 3005
Nerden: nereye xD
Teşekkür: 148

Durumu: Çevrimdışı

tolga bi' şeyler yapmış. Konu: Yanıt: ~ Star Grafik. -.- Alıntıyla Cevap Gönder
Muhteşem olmuşlar da çok siyah-beyaz takılmışsın nostalji gibi olmuş asdasdasda XD Birazcık daha renklendirsen hiç fena olmaz Dil Çıkartıyor



by me ^_^
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 14 Nis 2011 22:01
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24, 25, Sonraki
22. sayfa (Toplam 25 sayfa) [ 374 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız