TRT Çocuk...
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4 ... 8, 9, 10, Sonraki

Sailor Moon Forum -> Sailor Moon

 
Yazar Mesaj
Princess Moon
Kullanıcı Eşyası

Venüs Savaşçısı
Venüs Savaşçısı



Kayıt: 16 Tem 2008
Mesajlar: 1,049
Puan: 950
Teşekkür: 17

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
Zaten sm yeni bölümleriyle yayında^^'
Ayrıntılı bilgi;
www.boniusagi.azbuz.com dan Duyurular.........Bilmemeniz çok tuhafki herhalde Türkiye'de tek ben bunu biliyorumm Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor


Me~~ O__O
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 29 Ekm 2008 14:45
Gold
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 26
Kayıt: 04 Eyl 2007
Mesajlar: 3,205
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 3005
Nerden: nereye xD
Teşekkür: 148

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
sailormoooon yazmış:
ÖNEMLİ OKUYUN:arkadaşlar bi haberim var..banada bir arkadaş söyledi..trt çocuk kanalında yani trt4'de kısa demo reklam gösterilmiş..çizgi filmler felan gösterilmiş..ve bu çizgifilmler arasında sm'de gösterilmiş haberiniz olsun...ben şaşırdım duyunca İnanamıyor!

cenk abi dediğin doğru olabilir çünkü geçen gün annem bana trt çocukta akşam smyi gördüğünü söyledi Hayranlık Besliyor inşallah doğrudur bu akşam kesin bakcam siz de bakın Çok Mutlu



by me ^_^
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 29 Ekm 2008 14:46
dArk JeaNNe
Kullanıcı Eşyası

Ay Savaşçısı
Ay Savaşçısı



Yaş: 26
Kayıt: 16 Tem 2008
Mesajlar: 786
Puan: 12500
Teşekkür: 33

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
ciddi misin Gold_Heart!!! İnanamıyor! İnanamıyor! Çok Mutlu
Tmm akşamleyin Tv deyim Hayranlık Besliyor Çok Mutlu Çok Mutlu

Pasión de los cielos...
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 29 Ekm 2008 14:50
Gold
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 26
Kayıt: 04 Eyl 2007
Mesajlar: 3,205
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 3005
Nerden: nereye xD
Teşekkür: 148

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
Princess Moon yazmış:
Zaten sm yeni bölümleriyle yayında^^'
Ayrıntılı bilgi;
www.boniusagi.azbuz.com dan Duyurular.........Bilmemeniz çok tuhafki herhalde Türkiye'de tek ben bunu biliyorumm Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor

dediğin linke baktım ama sadece türkiyede sm eşyalarının satıldığı hakkında bilgi edinebildim Şaşırmış Durumda duyurulardaki hangi başlıkta böyle bir haber var??? Karışık Şaşırmış Durumda



by me ^_^
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 29 Ekm 2008 15:19
USAGİ
Kullanıcı Eşyası

Sevgi'nin Koruyucusu
Sevgi'nin Koruyucusu



Yaş: 33
Kayıt: 13 Hzr 2007
Mesajlar: 1,125
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 1475
Teşekkür: 18

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
Gold'cummm ciddimisin akşam bende bakıcam.Şu Trt çocuğun yayın akışını neden vremezler anlamıyorum Madde bu sefer tv kartı olanlar inşallah çeker *-* yuppi yuppi heyooo inşallah doğrudur. Keyfinden Oynuyor Keyfinden Oynuyor Keyfinden Oynuyor Keyfinden Oynuyor Keyfinden Oynuyor Ponpon Kız Ponpon Kız Ponpon Kız Ponpon Kız Ponpon Kız Ponpon Kız ... ...

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 29 Ekm 2008 15:28
Kaptan
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye

Avatar

Yaş: 27
Kayıt: 12 Hzr 2007
Mesajlar: 1,516
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 6850
Nerden: ay krallığı...(yersen)
Teşekkür: 32

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
umarım yayınlanır *-* telefonla iletişimi geçicem şimidi ^^ bakalım ne diycekler

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 29 Ekm 2008 15:36
prenses-usagi
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 25
Kayıt: 21 Ağu 2008
Mesajlar: 290
Puan: 50
Teşekkür: 3

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
ne dediler ne dediler??? Dil Çıkartıyor Dil Çıkartıyor


by Prenses Serenetty <3
Spoiler:
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 29 Ekm 2008 15:58
Flamesniper
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 29
Kayıt: 06 Eyl 2007
Mesajlar: 2,481
Ünvan: Güzel Prenses
Nerden: İstanbul
Teşekkür: 11

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
Umarım doğrudur arkadaşlar Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Peki TRT Çocuk kablolu yayında çıkıyor mu acaba?Bir bilgisi olan lütfen söylesin arkadaşlar *-*

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 29 Ekm 2008 16:42
css4
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli

Avatar

Kayıt: 24 Eyl 2008
Mesajlar: 142
Ünvan: Prens

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
Flamesniper yazmış:
Umarım doğrudur arkadaşlar Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Peki TRT Çocuk kablolu yayında çıkıyor mu acaba?Bir bilgisi olan lütfen söylesin arkadaşlar *-*


Tabii ki.Çıkması lazım. Kahkaha Atıyor



Anti-Winx'cilerin yeni buluşma noktası http://anti-winxclub.hareketforum.net
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 29 Ekm 2008 16:47
prenses-usagi
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 25
Kayıt: 21 Ağu 2008
Mesajlar: 290
Puan: 50
Teşekkür: 3

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
css4 yazmış:
Flamesniper yazmış:
Umarım doğrudur arkadaşlar Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Üzgün ya da Ağlıyor Peki TRT Çocuk kablolu yayında çıkıyor mu acaba?Bir bilgisi olan lütfen söylesin arkadaşlar *-*


Tabii ki.Çıkması lazım. Kahkaha Atıyor


evet çıkıyo ben bugün baktım Çok Mutlu


by Prenses Serenetty <3
Spoiler:
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 29 Ekm 2008 16:55
Sensou

Gardiyan
Gardiyan



Yaş: 30
Kayıt: 08 Hzr 2007
Mesajlar: 2,904
Ünvan: Prens
Teşekkür: 85

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
css4 yazmış:
sailormoooon yazmış:
css4 yazmış:
sailormoooon yazmış:
ÖNEMLİ OKUYUN:arkadaşlar bi haberim var..banada bir arkadaş söyledi..trt çocuk kanalında yani trt4'de kısa demo reklam gösterilmiş..çizgi filmler felan gösterilmiş..ve bu çizgifilmler arasında sm'de gösterilmiş haberiniz olsun...ben şaşırdım duyunca İnanamıyor!


Bunu videosunu da çekmiş mi?Onu da bizlere gösterirsen seviniriz.

Bu arada 29 Ekim Cumhuriyet Bayramımız Hepinize Kutlu olsun.


ha evet çekmiş sm yayınlancak diye tv kartının başında bekliyomuş zaten tövbe tövbe Madde


O zaman sizin ne inandırıcılığınız kalıyor ki?Ha yalan söylemişsiniz ha doğruyu söyleyip ispat etmemişsiniz.Bu ikisi size haklı çıkarmaz,Adalet karşısındaki yeri bellidir.Neyse daha fazla polemiğe girmek istemiyorum.

Not:SM'nun yayınlayıp yayınlanmayacağını ancak 1 Kasım'da öğrenebiliriz. Kayan Gözler


burda biz hiçbirşeyi kanıtlamak zorunda değiliz..Ben arkadaşımın böyle bişey gördüğünü söylüyorum sadece..Bunda sanırım polemik yaratacak bişey yok..Varsa bile polemik yaratanlar belli..Kusura bakma ama ben seni inandırmak zorunda değilim inanan inanınır inanmak isteyenlerde inşallah dediğin gibi olur der..

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 29 Ekm 2008 19:33
merkür prensesi
Kullanıcı Eşyası

Venüs Savaşçısı
Venüs Savaşçısı



Yaş: 28
Kayıt: 17 Ağu 2007
Mesajlar: 1,037
Ünvan: Prenses
Puan: 395
Nerden: Yamashita Malikanesi o_O
Teşekkür: 12

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
TRT çocuk diye bir kanal mı var! animeyi gene çocuk kitlesi için yapılan bir uygulamaya sıkıştırmışlar -_- ama SM yayınlandığı sürece umrumda değil o.O Cenk inşallah arkadaşın yanlış görmemiştir veya seni keklemiyordur... eğer kekliyorsa bırak boğıyım Çıldırmış Durumda

Gold Heart'ın annesi de görmüş ama... doğru olabilir gibi duruyor o zaman O_o

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 29 Ekm 2008 20:26
dowaa
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 26
Kayıt: 04 Eyl 2008
Mesajlar: 1,667
Puan: 4125
Teşekkür: 70

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
Eğer yayınlanıyorsa saatini yazın lütfenn Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor

Sen beni dinlemedin, ben seni anlamadım.
Cevapsız soruların, boynumda kolların, al senin olsun!
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 29 Ekm 2008 21:22
mizu_chan
Kullanıcı Eşyası

Sağlam Üye
Sağlam Üye



Yaş: 32
Kayıt: 14 Tem 2008
Mesajlar: 176
Ünvan: Prenses
Nerden: Mars

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
sailormoooon yazmış:
ÖNEMLİ OKUYUN:arkadaşlar bi haberim var..banada bir arkadaş söyledi..trt çocuk kanalında yani trt4'de kısa demo reklam gösterilmiş..çizgi filmler felan gösterilmiş..ve bu çizgifilmler arasında sm'de gösterilmiş haberiniz olsun...ben şaşırdım duyunca İnanamıyor!


inşalahh yayınlanır Gülücük Dağıtıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 29 Ekm 2008 21:45
css4
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli

Avatar

Kayıt: 24 Eyl 2008
Mesajlar: 142
Ünvan: Prens

Durumu: Çevrimdışı

TRT Çocuk... Konu: Yanıt: TRT Çocuk... Alıntıyla Cevap Gönder
merkür prensesi yazmış:
TRT çocuk diye bir kanal mı var! animeyi gene çocuk kitlesi için yapılan bir uygulamaya sıkıştırmışlar -_- ama SM yayınlandığı sürece umrumda değil o.O Cenk inşallah arkadaşın yanlış görmemiştir veya seni keklemiyordur... eğer kekliyorsa bırak boğıyım Çıldırmış Durumda

Gold Heart'ın annesi de görmüş ama... doğru olabilir gibi duruyor o zaman O_o


Ben o videoyu görmediğim için onun ispatını istedim.Keklik bir durum yok yani.
Not:Geçmiş forum tecrübelerine dayanarak söyledim.



Anti-Winx'cilerin yeni buluşma noktası http://anti-winxclub.hareketforum.net
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 29 Ekm 2008 22:48
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4 ... 8, 9, 10, Sonraki
3. sayfa (Toplam 10 sayfa) [ 136 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız