Kutsal Damacana
Sayfaya git: 1, 2, Sonraki

Sailor Moon Forum -> Müzik, Sinema ve Diziler -> Türk Filmleri

 
Yazar Mesaj
Princess Power
Kullanıcı Eşyası

Anime Fan
Anime Fan



Kayıt: 25 Oca 2009
Mesajlar: 320
Puan: 2100
Nerden: Ay*ın Gözyaşlarından
Teşekkür: 11

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder


Kutsal Damacana

Yönetmen : Kamil Aydın, Ahmet Yılmaz
Oyuncular/Seslendirenler : Yıldırım Memişoğlu, Settar Tanrıöğen, Şafak Sezer, Ercan Saatçi, Ersin Korkut, Eyşan Özhim, Erdal Tosun, Belgin Bilgin, Ferhat Yılmaz, Şahin Irmak
Türü: Komedi,
Süre : 1 saat, 45 dk
Yapım : 2007

Özeti:
Hayatını gemilerde tayfalık yapıp geçiren Fikret, artık İstanbul’a demirleyip yerleşik bir yaşam seçer. Hayatı kendisinden öğrenen ve bir dediğini iki etmeyen saf arkadaşı Asım’la bir gün karşılarına çıkacak olan o büyük fırsatı umut ederek yuvarlanıp giderler. Yaşadığı semtteki kilisesinin papazı Artin’in Vatikan’a gitmesini fırsat bilen ve kilisenin nimetlerini kendi tezgahına uydurup geçinmeye devam eden Fikret ve can yoldaşı Asım’ın karşısına bir gün gerçekten hiç beklenmedik bir iş gelir. Fikret’i kilisenin papazı sanıp başlarına gelen sihirli bir olayın çözümü için bu sahte papazın çaresine başvuran aile; ne kendi başlarına geleceklerden haberdardır ne de sahte papaz Fikret, karşısına çıkacak olan büyük sürprizden haberdar.

Death Note~~
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 06 Şub 2009 14:57
büşra
Kullanıcı Eşyası

Alışıyorum Galiba?
Alışıyorum Galiba?



Yaş: 23
Kayıt: 18 Şub 2009
Mesajlar: 111
Ünvan: Prenses
Nerden: okuldan
Teşekkür: 1

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
haha süper bi filmdi gülme krizleri geçirdim izlerken salonda Çok Mutlu Çok Mutlu

AşK GeliYoruM deMeZ AmA GİdiYoruMm DeRrrr...
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 24 Mar 2009 21:46
fawn_fairy
Kullanıcı Eşyası

Sevgi'nin Koruyucusu
Sevgi'nin Koruyucusu



Yaş: 28
Kayıt: 30 Oca 2008
Mesajlar: 1,141
Puan: 2900
Teşekkür: 85

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
Bu adam yani Şafak Sezer komik olduğunu sanıyor?
Bence çok yanılıyor Madde
Geçenler de televizyonda izlemiştim bir kısmını.
Saçmalıktan öteye gidemeyen bir filmdi benim için -__-"

..
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 10 May 2009 18:15
prenses serenity
Kullanıcı Eşyası

Sevgi'nin Koruyucusu
Sevgi'nin Koruyucusu



Yaş: 34
Kayıt: 08 Hzr 2007
Mesajlar: 1,194
Ünvan: Güzel Prenses
Puan: 3750
Nerden: Ay Krallığı
Teşekkür: 142

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
Felaket yahu*-* Ve acayip küfür var içinde. Saçma açıkcası, tavsiye etmem, zaman kaybı Neee?

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 10 May 2009 18:55
Momiji
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 2,509
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 5850
Teşekkür: 131

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
fawn_fairy yazmış:
Bu adam yani Şafak Sezer komik olduğunu sanıyor?
Bence çok yanılıyor Madde

Geçenler de televizyonda izlemiştim bir kısmını.
Saçmalıktan öteye gidemeyen bir filmdi benim için -__-"


kesinlikle katılıyorum Madde

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 10 May 2009 18:57
Eternal Moon
Kullanıcı Eşyası

Tanabata Himesi
Tanabata Himesi



Yaş: 25
Kayıt: 14 Tem 2007
Mesajlar: 2,020
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 300
Nerden: Gensokyo
Teşekkür: 134

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
birçok arkadaşım bu filmi komik bulsa da ben hiçte komik bulmadım.
küfürden başka birşey yoktu. zaman kaybı...
tavsiye etmiyorum kimsenin de edeceğini sanmam Göz Kırpıyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 10 May 2009 19:32
Mari
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 11
Kayıt: 03 Şub 2008
Mesajlar: 2,867
Ünvan: Büyücü Prenses
Puan: 220
Nerden: not honolulu for sure
Teşekkür: 417

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
yav şimdi benim bazı tanıdıklarım
bu flim çok komik ve çok korkunçtu diyolardı
bence ne komikti ne korkunçtu habire küfür vardı XD

look at all of the damage you've done in time

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 20 May 2009 21:46
usagi_836
Kullanıcı Eşyası

Beni Görmeye Alışın
Beni Görmeye Alışın

Avatar

Kayıt: 03 Nis 2009
Mesajlar: 200
Ünvan: Prenses
Teşekkür: 10

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
hiç mi hiç beğenmedim film demeye bin şahit gerek Madde Madde

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 21 May 2009 10:02
sailormoon_15
Kullanıcı Eşyası

Alışıyorum Galiba?
Alışıyorum Galiba?



Yaş: 21
Kayıt: 17 Nis 2009
Mesajlar: 118
Teşekkür: 7

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
bence kötü filmdi çocuklara kötü örnek oluyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 21 May 2009 11:13
dolunayperisi
Kullanıcı Eşyası

Sağlam Üye
Sağlam Üye



Yaş: 22
Kayıt: 09 May 2009
Mesajlar: 163
Ünvan: Prenses

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
bazı sahneler iyi süperdi bazı sahneler saçmalıktı


Arkadaş senin ağladığını görmez. Dostunun omuzu ise senin göz yaşlarınla ıslanı.r Arkadaş davetine katılınca bir paket hediyeyle gelir. Dost sana yardım etmek için erken gelir ve toparlanman için geç gider. Arkadaş bir kavgadan sonra herşeyin bittiğini düşünür. Dost ise tekrar arar. Arkadaş yanlışlıklarını görünce başına kakar. Dost yanlışlıklarını örtmeye çalışır!!!...http://i0906.hizliresim.com/2009/6/12/1096.jpg
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 10 Hzr 2009 12:52
laru
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 29
Kayıt: 31 Mar 2009
Mesajlar: 2,191
Ünvan: Prenses
Puan: 550
Nerden: Yeşil Kader
Teşekkür: 564

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
valla biçok arkadaşa katılıyorum yani izleyince bin pişman oldum bu filmi komiktir diye aldım yani resmen nasıl tabir etsem ya midem bulandı ya çok berbat bi filmdi cidden ruh halimi bozdu hiç kimseye tavsiye etmem şafak sezerin oynamış olduğu en başarısız film bence Madde Madde

Spoiler:



DamLam *-*



En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Hzr 2009 11:53
makatoverei
Kullanıcı Eşyası

Biri Beni Durdursun
Biri Beni Durdursun



Kayıt: 30 Tem 2008
Mesajlar: 979
Ünvan: Prenses
Teşekkür: 24

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
bende şaşalı bir gülme krizine tutulmadım ama gene komikti Gülücük Dağıtıyor (bana göre Çok Mutlu)

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Hzr 2009 12:19
kang hoo
Kullanıcı Eşyası

Master Otaku
Master Otaku



Yaş: 23
Kayıt: 02 Hzr 2009
Mesajlar: 449
Ünvan: Prenses
Nerden: kore-seul-se7enin evi-yanı (demek için kendimi yırtsamda..istanbul)
Teşekkür: 76

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
ami yazmış:
fawn_fairy yazmış:
Bu adam yani Şafak Sezer komik olduğunu sanıyor?
Bence çok yanılıyor Madde

Geçenler de televizyonda izlemiştim bir kısmını.
Saçmalıktan öteye gidemeyen bir filmdi benim için -__-"


kesinlikle katılıyorum Madde


ayy izledim izlediğime pişman oldum yaa çok saçma zaman kaybı Madde


CHOİ OPPA SARANGEE!
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 26 Hzr 2009 13:10
B'Day
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 22
Kayıt: 22 Hzr 2009
Mesajlar: 277
Ünvan: Prenses
Nerden: Bakırköy Deliler Hastenesinden XD

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
laru yazmış:
valla biçok arkadaşa katılıyorum yani izleyince bin pişman oldum bu filmi komiktir diye aldım yani resmen nasıl tabir etsem ya midem bulandı ya çok berbat bi filmdi cidden ruh halimi bozdu hiç kimseye tavsiye etmem şafak sezerin oynamış olduğu en başarısız film bence Madde Madde

evet katılıyorum param boşa gitti =(

You can be a sweet dream or a beautiful nightmare
Either way I, don't wanna wake up from you
Sweet dream or a beautiful nightmare
Somebody pinch me, your love's too good to be true
My guilty pleasure I ain't going no where,
Baby long as you're here
I'll be floating on air cause you're my

Spoiler:

By White_MooN

Geri Sayım Grammy İçin ... XD Beyonce 10 Dalda Aday *-*
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 26 Hzr 2009 13:15
asil cadı
Kullanıcı Eşyası

Alışıyorum Galiba?
Alışıyorum Galiba?



Yaş: 32
Kayıt: 15 Tem 2009
Mesajlar: 143
Ünvan: Prenses
Nerden: Geçmişten geleceğe

Durumu: Çevrimdışı

Kutsal Damacana Konu: Yanıt: Kutsal Damacana Alıntıyla Cevap Gönder
izlediğim en saçma filmdi Madde Madde

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 20 Tem 2009 0:11
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: 1, 2, Sonraki
1. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 18 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız