EMRE AYDIN
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, Sonraki

Sailor Moon Forum -> Müzik, Sinema ve Diziler -> Türk Sanatçılar

 
Yazar Mesaj
dowaa
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 25
Kayıt: 04 Eyl 2008
Mesajlar: 1,667
Puan: 4125
Teşekkür: 70

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
Şahsen kendilerini pek sevmem (eski sınıfımda 2 arkadaş vardı sayelerinde anti oldum Şaşırmış Durumda)bana nedense tarzı yokmuş gibi geliyor.Okuldaki ingilizcecimle bile kavgamsı bir tartışmaya girdik ben diyorum "hocam popla rock arası bişiler yapıyo" o diyo "hayır doğa ne alakası var o rock yapyo" diyo inatla Çok Mutlu bende dedim en sonunda "hocam ben size bi Travis,Coldplay,Placebo getireyim de dinleyin" dedim. Anca o zaman susturdum ve dinlettirdim 3 grubuda. kendisi itiraf etmek zorunda kaldı. "haklıymışsın doğa Gülücük Dağıtıyor" dedi(rttim)
Sailormoon_ami yazmış:
diye off Çıldırmış Durumda)
Ama şarkılarını dinlemiyo değilim güzel şarkıları var beyenerek dinliyorum...
paylaştığınız için sağolun Çok Mutlu
[quote="Sailormoon_ami"]
En sevdiği yemek;menemen
En sevdiği hayvan;At
En sevdiği şarkı;Placebo "I Know"
En sevdiği eşyası;Piyanosu
En sevdiği kıyafeti;Siyah ceketi
En sevdiği reçel;Çilek reçeli
En sevdiği Şehir; İzmir
En sevdiği tatil yeri;Antalya

evet bende nefret ederim menemenden midem bulanır Hasta
Bende çok severim placebo...
bana kalırsa en iğrenci Çıldırmış Durumda
Bende asla başka reçel yemem Çok Mutlu (zaten tatlıyla aram pek yoktur Olayları İzlemekte )

Sen beni dinlemedin, ben seni anlamadım.
Cevapsız soruların, boynumda kolların, al senin olsun!
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 28 Oca 2009 20:13
Momiji
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 2,509
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 5850
Teşekkür: 131

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
dowaa yazmış:
Şahsen kendilerini pek sevmem (eski sınıfımda 2 arkadaş vardı sayelerinde anti oldum Şaşırmış Durumda)bana nedense tarzı yokmuş gibi geliyor.Okuldaki ingilizcecimle bile kavgamsı bir tartışmaya girdik ben diyorum "hocam popla rock arası bişiler yapıyo" o diyo "hayır doğa ne alakası var o rock yapyo" diyo inatla Çok Mutlu bende dedim en sonunda "hocam ben size bi Travis,Coldplay,Placebo getireyim de dinleyin" dedim. Anca o zaman susturdum ve dinlettirdim 3 grubuda. kendisi itiraf etmek zorunda kaldı. "haklıymışsın doğa Gülücük Dağıtıyor" dedi(rttim) diye off Çıldırmış Durumda)
Ama şarkılarını dinlemiyo değilim güzel şarkıları var beyenerek dinliyorum...
paylaştığınız için sağolun Çok Mutlu
Sailormoon_ami yazmış:

En sevdiği yemek;menemen
En sevdiği hayvan;At
En sevdiği şarkı;Placebo "I Know"
En sevdiği eşyası;Piyanosu
En sevdiği kıyafeti;Siyah ceketi
En sevdiği reçel;Çilek reçeli
En sevdiği Şehir; İzmir
En sevdiği tatil yeri;Antalya

evet bende nefret ederim menemenden midem bulanır Hasta
Bende çok severim placebo...
bana kalırsa en iğrenci Çıldırmış Durumda
Bende asla başka reçel yemem Çok Mutlu (zaten tatlıyla aram pek yoktur Olayları İzlemekte )

sen Emre Aydın'la tam zıtsın yani Çok Mutlu

valla ben daha önce sevmediğim şeyleride Emre Aydın seviyor diye sevmeye başladım...

bknz:İzmir Şaşırmış Durumda Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 28 Oca 2009 20:36
sailor_michiru_haruka
Kullanıcı Eşyası

Master Otaku
Master Otaku



Yaş: 27
Kayıt: 25 Mar 2009
Mesajlar: 425
Ünvan: Prenses
Puan: 300
Nerden: küreselleşen dünya
Teşekkür: 7

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
unut gittiğin yerde parçası süper ve tabiki bütün parçaları.dikkat ederseniz adamın yazdığı sözler o kadar güzelki
ama şu soru aklıma geliyor acaba emre aydının psikolojisi bozuk mu?
nevrotikçe davranıyor Ünlem


NePtUnE&uRaNuSs
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 20 May 2009 17:03
kang hoo
Kullanıcı Eşyası

Master Otaku
Master Otaku



Yaş: 23
Kayıt: 02 Hzr 2009
Mesajlar: 449
Ünvan: Prenses
Nerden: kore-seul-se7enin evi-yanı (demek için kendimi yırtsamda..istanbul)
Teşekkür: 76

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
iii sayılır sensiz istanbula düşmanım güzel Kayan Gözler


CHOİ OPPA SARANGEE!
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Hzr 2009 16:59
laru
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 29
Kayıt: 31 Mar 2009
Mesajlar: 2,191
Ünvan: Prenses
Puan: 550
Nerden: Yeşil Kader
Teşekkür: 564

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
emre aydını çok severim hem şarkılarını hem kişiliğini çok tatlı biri bence hemde oldukça mütevazı birde yaşını hiç göstermiyor valla dört dörtlük biri Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor

Spoiler:



DamLam *-*



En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Hzr 2009 17:04
darkblue44
Kullanıcı Eşyası

Geçiyordum Uğradım
Geçiyordum Uğradım

Avatar

Kayıt: 24 Hzr 2009
Mesajlar: 0

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
placebodan etkilenmiş gercekten de. bilmeyenler için [url]hediyeediyor.com[/url] dvd veriyor bi dinleyin enteresan...

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 24 Hzr 2009 21:50
Momiji
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 2,509
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 5850
Teşekkür: 131

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
kaç sene oldu artık yeni bir albüm lazım diye bas bas bağırıyoruz fakat adamdan ses çıkmıyor.

Emreee... abicim yapma etme artık yeni bir albümün vakti geldi! taa Şubat'ta çıkacaktı senenin sonu geldi halaa çıkacak... çıkar şu albümü artık yetti!

~~

resmi sitesinde her Allah'ın günü yeni albüm yeni albüm diye yazmaktan gına geldi artık millet angarya konulara yazıyor ki buna bende dahilim o__O şu albümü hayırlısıyla bir çıkartsa da rahat etsek! o__O

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Ağu 2009 22:22
Psylocke
Kullanıcı Eşyası

Venus Fan
Venus Fan

Avatar

Yaş: 28
Kayıt: 10 Şub 2008
Mesajlar: 653
Puan: 300
Teşekkür: 64

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
amiye katılıyorum bence de yeni albüm çıkarsın
edit:trt nin eurovision adayı belli oldu..
http://www.haberturk.com/haber.asp?id=181399&cat=190&dt=2009/10/23

http://myanimelist.net/profile/Marvelgirl
animelist aldım yuhaa ^ . ^
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 17 Ekm 2009 22:46
Momiji
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 2,509
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 5850
Teşekkür: 131

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
yeni albüm çıkacak yakında Kayan Gözler heyecanlıyım doğrusu Kayan Gözler

albümden önce "Bu Yağmurlar" adlı bir parça yayınlayacaktı ama internete sızan bir şarkısı var (: "Beni Unutma"

http://www.facebook.com/video/video.php?v=1376637498029&ref=mf

aşık oldum şarkıya, sese, yine Emre'ye ~ Kayan Gözler


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 20 Şub 2010 22:38
Momiji
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 2,509
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 5850
Teşekkür: 131

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
sabah sabah girmeyecektim de sırf bu haberi vereyim diye girdim Kayan Gözler

Emre Aydın yeni albümündeki "Bu Yağmurlar" adlı parçasına klip çekti ! *şakşakşak*

klibi buradan izleyebilirsiniz ~

http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=103624951

yerim senin ağzını burnunu Şekerlik Yapar


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 16 Mar 2010 13:17
Vinnie~
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli



Kayıt: 14 Oca 2010
Mesajlar: 1,557
Puan: 7200
Teşekkür: 631
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
saol ami-chan harikasın


aşkım emrem Hayranlık Besliyor

Forumdan ayrılıyorum hadi kalın sağlıcakla...
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 16 Mar 2010 13:23
Momiji
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 2,509
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 5850
Teşekkür: 131

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
ni demek Uyuyor... görevimiz Şekerlik Yapar (falan .P )

neyse, işte albüm kapağı :

Spoiler:



Şarkılar:

Bu Yağmurlar
Alıştım Susmaya
Hoşçakal
Tam Dört Yıl Olmuş Dün
Duymak İstiyorum
Ayrı Ayrı
Kimse Olmadı Senin Gibi
Geniş Zamanlar Yok
Son Defa
Kağıt Evler


Albüm, 1 Nisan'da piyasaya çıkıyor. Vatana Millete hayırlı uğurlu olsun. (:


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 24 Mar 2010 19:41
Vinnie~
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli



Kayıt: 14 Oca 2010
Mesajlar: 1,557
Puan: 7200
Teşekkür: 631
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
owwww süper Şekerlik Yapar

aşkitom yaaaaa Hayranlık Besliyor

seviyom senii..... Hayranlık Besliyor

albüm kapağını yirim ben tatlım Çok Mutlu

Forumdan ayrılıyorum hadi kalın sağlıcakla...
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 24 Mar 2010 22:35
mamaru
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Kayıt: 22 Şub 2008
Mesajlar: 1,693
Ünvan: Prenses
Nerden: Büyünün var olduğu topraklardan
Teşekkür: 208

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
baştan aşağı karizma ... ... şarkılarına zaten diyecek birşey bulamıyorum 10 numara ... ...daha ne olsuuunnnn Şekerlik Yapar



konserinden bir kare Hayranlık Besliyor

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 01 Nis 2010 14:22
mamaru
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Kayıt: 22 Şub 2008
Mesajlar: 1,693
Ünvan: Prenses
Nerden: Büyünün var olduğu topraklardan
Teşekkür: 208

Durumu: Çevrimdışı

EMRE AYDIN Konu: Yanıt: EMRE AYDIN Alıntıyla Cevap Gönder
sonunda çıktı!!!!!!!!!! yeni albümHayranlık Besliyor Keyfinden Oynuyor Ponpon Kız

Emre Aydın - Kağıt Evler (2010)
buradan indirebilirsiniz...
http://rapidshare.com/files/370615030/Emre_Ayd_n_-_Ka__t_Evler__2010_.rar

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 01 Nis 2010 15:35
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3, 4, Sonraki
3. sayfa (Toplam 4 sayfa) [ 57 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız