Sailor Moon Grubu
Eternal Fanart~
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 22, 23, 24

Sailor Moon Forum -> Fanart ve Fanfic

 
Yazar Mesaj
Eternal Moon
Kullanıcı Eşyası

Tanabata Himesi
Tanabata Himesi



Yaş: 26
Kayıt: 14 Tem 2007
Mesajlar: 2,020
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 300
Nerden: Gensokyo
Teşekkür: 134

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
@aki: tamam tartışmicam senle var bişiler tamam Dil Çıkartıyor
@gama: sen sıs baka u__u

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 11 Şub 2011 16:03
aki
Kullanıcı Eşyası

Güzelliğin Savaşçısı
Güzelliğin Savaşçısı



Yaş: 31
Kayıt: 26 Ağu 2007
Mesajlar: 1,389
Puan: 300
Nerden: Eİ-chan No Harem u.u
Teşekkür: 182

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
Eternal Moon yazmış:
@aki: tamam tartışmicam senle var bişiler tamam Dil Çıkartıyor
@gama: sen sıs baka u__u

iyi hade öyle olsun :3

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 12 Şub 2011 2:04
sizuku
Kullanıcı Eşyası

Yeni Üye
Yeni Üye



Yaş: 27
Kayıt: 28 Oca 2011
Mesajlar: 24
Ünvan: Prenses
Nerden: Kristal Tokyodan
Teşekkür: 5

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
Eternal moon resmlerin harika hatta olanüstü. acaba sailor plütonun da resmini çize bilirmisin Soru Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 12 Şub 2011 20:16
Eternal Moon
Kullanıcı Eşyası

Tanabata Himesi
Tanabata Himesi



Yaş: 26
Kayıt: 14 Tem 2007
Mesajlar: 2,020
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 300
Nerden: Gensokyo
Teşekkür: 134

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
Teşekkür ederim sizuku ^__^ Boş bi zamanımda çizerim tabii ki ^^

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 13 Şub 2011 19:17
dowaa
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 26
Kayıt: 04 Eyl 2008
Mesajlar: 1,667
Puan: 4125
Teşekkür: 70

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
Eternal Hanım senden bi çizim istiyorum. Böyle bi masa olsun ders çalışıyo işte bi tip göya ama elinde de telefon var falan "çalışkan" imajında bi tip çiz... Beni çiz işte salak bi şey... Sırf eğlen diye istiyorum. Yoksa ne amacım olucak benim. :P Öyle yani güzel çiziyon filansel falanfon...

Sen beni dinlemedin, ben seni anlamadım.
Cevapsız soruların, boynumda kolların, al senin olsun!
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 13 Şub 2011 19:32
Eternal Moon
Kullanıcı Eşyası

Tanabata Himesi
Tanabata Himesi



Yaş: 26
Kayıt: 14 Tem 2007
Mesajlar: 2,020
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 300
Nerden: Gensokyo
Teşekkür: 134

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
@dogilili~ sen kısaca bizi çiz desene *-* hatta benim önüme kitap koymaya da gerek yok seninkine koyim istiyosan olur üü. Ama kendi kitaplarımı kargoyla geliyo gibi çizcem daha gelmemiş böyle ondan ben bakmamışım o kitaplara yoksa çoktan gömülmüştüm bilirsin ki sen beni üü. gece gece çok saçmaladım xD temem çizcem onu da sns*

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Şub 2011 0:52
gezegen
Kullanıcı Eşyası

Üye
Üye



Yaş: 29
Kayıt: 21 Oca 2011
Mesajlar: 61
Teşekkür: 17

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
cizimlerin cok güzel yaaaa valla bayıldım ne hos hepsi ama en son ki kılıca hasta oldum Çok Mutlu

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Şub 2011 2:41
Eternal Moon
Kullanıcı Eşyası

Tanabata Himesi
Tanabata Himesi



Yaş: 26
Kayıt: 14 Tem 2007
Mesajlar: 2,020
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 300
Nerden: Gensokyo
Teşekkür: 134

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
@gezegen: Teşekkür ederim ^__^

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 Şub 2011 21:24
##Usagi##
Kullanıcı Eşyası

Master Otaku
Master Otaku



Yaş: 16
Kayıt: 19 Arl 2010
Mesajlar: 424
Nerden: Candy Kingdom'dan. &
Teşekkür: 65

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
şu fanArt'lara devam et lütfen Gülücük Dağıtıyor


Anneme 'merhaba' deyin.
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 06 May 2011 16:54
Hotaru_Usagi
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Kayıt: 14 May 2010
Mesajlar: 2,149
Puan: 150
Nerden: Hogwarts :3
Teşekkür: 459

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
Dahası yok mu Eternal Üzgün ya da Ağlıyor Çok güzeller hepsi bayıldım yenilerini de istiyorum yani Üzgün ya da Ağlıyor



*rol tanrısı*~Aslıı^m. Kucaklıyor

Spoiler:

ssf.~


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 27 Hzr 2011 16:36
fantastik mahluk
Kullanıcı Eşyası

Yeni Üye
Yeni Üye

Avatar

Yaş: 28
Kayıt: 13 Oca 2010
Mesajlar: 44
Ünvan: Prens
Nerden: sakarya

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
bunlar harikaa Gülücük Dağıtıyor

karanlıklar içinde parlayan bir çift göz var elimde sönmek üzere olan...
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 28 Hzr 2011 11:52
Eternal Moon
Kullanıcı Eşyası

Tanabata Himesi
Tanabata Himesi



Yaş: 26
Kayıt: 14 Tem 2007
Mesajlar: 2,020
Ünvan: Savaşçı Prenses
Puan: 300
Nerden: Gensokyo
Teşekkür: 134

Durumu: Çevrimdışı

Eternal Fanart~ Konu: Yanıt: Eternal Fanart~ Alıntıyla Cevap Gönder
Foruma bi mod uğrarsa ve tesadüfen bu fi tarihinden kalma başlığa bakarsa bi zahmet silebilir mi kompile? o__O

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 15 May 2012 23:56
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 22, 23, 24
24. sayfa (Toplam 24 sayfa) [ 357 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız