Sailor Moon Grubu
Miley Cyrus
Sayfaya git: Önceki, 1, 2

Sailor Moon Forum -> Müzik, Sinema ve Diziler -> Yabancı Sanatçılar

 

Nası bi kız?
Berbat o_O
52%
 52%  [ 12 ]
Çok şeker ^^
39%
 39%  [ 9 ]
Fena deil
8%
 8%  [ 2 ]
Toplam Oylar : 23

Yazar Mesaj
Cey0}
Kullanıcı Eşyası

Otaku
Otaku



Yaş: 26
Kayıt: 31 Ekm 2009
Mesajlar: 364
Ünvan: Prenses
Teşekkür: 31

Durumu: Çevrimdışı

Miley Cyrus Konu: Yanıt: Miley Cyrus Alıntıyla Cevap Gönder


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 29 Oca 2010 18:00
MAVİAY
Kullanıcı Eşyası

Üye
Üye



Kayıt: 02 Eyl 2010
Mesajlar: 64
Teşekkür: 2

Durumu: Çevrimdışı

Miley Cyrus Konu: Yanıt: Miley Cyrus Alıntıyla Cevap Gönder
ayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy sıkıldım şu ergenlerden yahu Kötülük Düşünmekte! topluca vereceksiniz bunları bana adam olana kadar dövsem Kötülük Düşünmekte! sevmeyin böylelerini ya yok şöhreti kaldırama dı falan fiso yok böyle bişey sevilmenin nesini kaldıramıyolar anlamıyorum gençler kötü örnek oluyo bunlar Kötülük Düşünmekte!

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 10 Şub 2011 0:25
tsukino hülya
Kullanıcı Eşyası

Sailor Moon Fan
Sailor Moon Fan



Yaş: 28
Kayıt: 21 Oca 2011
Mesajlar: 283
Nerden: Crystal tokyo
Teşekkür: 44

Durumu: Çevrimdışı

Miley Cyrus Konu: Yanıt: Miley Cyrus Alıntıyla Cevap Gönder
fiziğini gerçekten çok beğeniyorum çk Gzl ama yüzü çirkin özellikle dudakları çirkin ama gözleri Gzl Dil Çıkartıyor


seiya'mm ♥♥

photoscape muhaha ♥
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 10 Şub 2011 6:29
makiko chan
Kullanıcı Eşyası

Beni Görmeye Alışın
Beni Görmeye Alışın



Yaş: 23
Kayıt: 25 Nis 2010
Mesajlar: 237
Ünvan: Prenses
Nerden: asıl soru kimden olmalı :D
Teşekkür: 40

Durumu: Çevrimdışı

Miley Cyrus Konu: Yanıt: Miley Cyrus Alıntıyla Cevap Gönder
tv ye çıkıp şarkı söyleyen her insana sanatçı denmemeli bence müzikleri çok kalitesiz Göz Kırpıyor


la bunuda bir siteden aşırdıydım örnek olunmicak bir davranış ama dimi u.u XD

:/starfire dan teşekkürlerimle:D

shun o_o othanks shun thanks Gülücük Dağıtıyor
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 05 Şub 2012 15:48
MaiMai
Kullanıcı Eşyası

Alışıyorum Galiba?
Alışıyorum Galiba?



Kayıt: 23 Eyl 2012
Mesajlar: 105
Teşekkür: 22

Durumu: Çevrimdışı

Miley Cyrus Konu: Yanıt: Miley Cyrus Alıntıyla Cevap Gönder
Madde herkes gibi 'ergen' yorumları yapmıcam. Ama evet o da bi ergen(di) Dil Çıkartıyor

Party in the usa şarkısını biliyorum bitek. çok bağrıyo Madde acaba ben mi yaşlanıyorum İnanamıyor! Oyunculuğu hakkında en ufak bi bilgim yoktu Çıldırmış Durumda

Her neyse, doğal davranıyo ya. Gördüğüm kadarıyla tabi. Ondan dolayı sevilesi.

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 21 Ekm 2012 19:34
sailor serenity
Kullanıcı Eşyası

Alışıyorum Galiba?
Alışıyorum Galiba?



Kayıt: 13 Ekm 2012
Mesajlar: 116
Ünvan: Prenses
Teşekkür: 24

Durumu: Çevrimdışı

Miley Cyrus Konu: Yanıt: Miley Cyrus Alıntıyla Cevap Gönder
bence hoş. Gülücük Dağıtıyor

FENERBAHÇEMMM

Taylor Lautner...
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 22 Ekm 2012 15:24
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2
2. sayfa (Toplam 2 sayfa) [ 21 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız