Venus TR Bannerları
Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 80, 81, 82, Sonraki

Sailor Moon Forum -> Grafik Çalışmaları

 
Yazar Mesaj
Mari
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 12
Kayıt: 03 Şub 2008
Mesajlar: 2,867
Ünvan: Büyücü Prenses
Puan: 220
Nerden: not honolulu for sure
Teşekkür: 417

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
Spoiler:
sanırım sen hiçbir şey anlamamışsın burdaki her banner konluacak diye bir şart yok, aslında banner konulacak diye bir kural yok, yarışma olmadığı için burdaki bannerler konuluyo, burası sadece sergileme amaçlı özünde, bir gün bakarsın burdaki hiç bir banner konulmaz

hı hı hadi gittim~



+funny o ne güzeel banner Şekerlik Yapar maviş maviş bayıldım. öbürü de seiyalı olmasa bayılacaktım


look at all of the damage you've done in time

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 11 Eyl 2011 22:54
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Turkuaz

jandark
Kullanıcı Eşyası

Ay Savaşçısı
Ay Savaşçısı



Yaş: 32
Kayıt: 17 Ağu 2007
Mesajlar: 728
Puan: 350
Nerden: Kristal Tokyo
Teşekkür: 261

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
Can Sıkıntısı kaç ?? Çıldırmış Durumda Bende karıştırdım Kayan Gözler
Nese işte Madde


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 12 Eyl 2011 9:59
Daisy~
Kullanıcı Eşyası

Biri Beni Durdursun
Biri Beni Durdursun



Yaş: 23
Kayıt: 07 Eyl 2010
Mesajlar: 977
Ünvan: Prenses
Puan: 2350
Nerden: Tohsaka Malikanesi'nden
Teşekkür: 402

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
Bence Fire Soul'un ki kullanılmalı sade ve çok hoş, göz alıcı *-* Ba-yıl-dım *-*
Funnylife'ın kiler de çok hoşlar, hem fanart oldukları için kullanılmaları daha hoş olur ^^
jandark yaptığın çok hoş bir banner, can sıkıntısı felan ama oldukça hoş. Mavi ağırlıklı, Serenity'nin gözlerine gitmiş. SAdece soldaki Serenity fazlalık diyebilirim o kadar :))



I'm the bone of my sword.


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 12 Eyl 2011 12:12
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): FiRe SouL

Turkuaz
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 30
Kayıt: 26 Hzr 2010
Mesajlar: 1,525
Puan: 50
Nerden: çikolata kazanından zuha XD
Teşekkür: 580

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
bnnerime gelen yorumlara teşekkür ederim Şekerlik Yapar
tartışma mı çıkmış nlmuş burda sns*
bannerlerin daha sık değiştirilmesinden yanayım hani güzel olur siteye girdiğimde farklı bi banneri tepede görmek Çok Mutlu
bir de şöyle bi düşünce varsa eğer Marisa'nın da dile getrdiği gibi; "bu başlığa sayfalarca banner gelmiyor genelde biri koyuyor ve herkes ona yorum yapıyor. ve bütün bannerleri ekleme şansı yok tabi, forumdaki herkes iyi psci değil, "
eğer yapılan bannerlerin kullanılacağını, en aından kullanılma ihtimalini bildikleri zaman daha çok banner geleceğini düşnyrm ben, açıkçası sık sık ypmak içimde gelmiyo buraya banner kullanılmıyo çnkü..
forumda herkes iyi ps'ci olmasa da banner yapmak için çok yi ps ci olmaya gerek yok bence bannerler 1-2 gün kullanılsa bile yetecek kadar banner üretir burdaki ps kullananan arkadaşalr Kahkaha Atıyor

"ilk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın... (C.S.)"
>funnylife<
yenielmakurdu
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 12 Eyl 2011 12:30
*rol tanrısı*
Kullanıcı Eşyası

Güzelliğin Savaşçısı
Güzelliğin Savaşçısı



Kayıt: 07 Tem 2010
Mesajlar: 1,389
Puan: 400
Nerden: Eled Wethrin [gölgeli dağlar]
Teşekkür: 341

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
Yeni eklenen bannerlarin hepsi harika olmuş ne diyeceğimi şaşırdım Şekerlik Yapar herkesin eline sağlik Hayranlık Besliyor Açıkçası ben de bannerların yenilenmesini seviyorum bunda alınacak birşey yok ki Tusako çok güzel bir çalışma yapmış zamanında hepimiz çok beğendik zaten Şekerlik Yapar Arkasından gelenler de çok güzel olmuş insan hevesleniyor konulması için zaten böyle güzel çalışmalar konulmasa daha sık değiştirilmesi istenmezdi bu durumda şu anki banner bile konmamış olurdu değil mi Çok Keyifli Çok Keyifli

[central] [/central]
[central][/central]

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 12 Eyl 2011 14:52
Vinnie~
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli



Kayıt: 14 Oca 2010
Mesajlar: 1,557
Puan: 7200
Teşekkür: 632
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
__HaZeL__ yazmış:
FiRe SouL yazmış:



Kullanılmalı.


+1

eline sağlık aslımm. bayıldım. Şekerlik Yapar
edit.haklısın funnymm banner sık sık değişmeli. o.o
1-2 sene sonra bu banner değişirse tabi...


Forumdan ayrılıyorum hadi kalın sağlıcakla...
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 12 Eyl 2011 21:17
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): FiRe SouL

Minako-chan
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 25
Kayıt: 19 Arl 2009
Mesajlar: 2,140
Ünvan: Prenses
Puan: 400
Nerden: İzmit
Teşekkür: 385

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
ow yiaa son yapılan bannerlar süper bir ara harbiden değişsin banner herkesin emeği var herkesinki görünmeli bkz bi kere benimki konduğunda çok sevinmiştim herkes sevinir böylelikle öhöm herneyse harbi dehşet olmuş yeniler herkesin eline sağlık *.*

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 13 Eyl 2011 0:24
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): FiRe SouL

SaILoRSuN

Senshi
Senshi



Yaş: 34
Kayıt: 09 Hzr 2007
Mesajlar: 3,842
Nerden: Güneş'in Yüreğinden
Teşekkür: 819

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
kim ne? ne olmuş? kim kırıldı kırılmadı bilmiyorum ama aklıma geldikçe değiştiryorum banneri o.O önceden etkinlik olana kadar değişmezdi Kızmışa Benziyor bana da acıyın...


Sessizlik var olmamak değildir...Sessizliğim asaletimdendir... Buradayım...
Spoiler:

SaILoRSuN : "Hayallerimin gerçeğiniz olması dileğiyle..."
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 13 Eyl 2011 1:13
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Mari

Mari
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 12
Kayıt: 03 Şub 2008
Mesajlar: 2,867
Ünvan: Büyücü Prenses
Puan: 220
Nerden: not honolulu for sure
Teşekkür: 417

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
SaILoRSuN yazmış:
kim ne? ne olmuş? kim kırıldı kırılmadı bilmiyorum ama aklıma geldikçe değiştiryorum banneri o.O önceden etkinlik olana kadar değişmezdi Kızmışa Benziyor bana da acıyın...


bi şey yok kimse kırılmadı öyle büyük bi şey olmadı^^
balımsultan bannerin gelişigüzel konulması yerine sık sık değiştirilmesi gereken emek harcanan bi banner gerektiğini söyledi. ben de habire bunu söyleme foruma konulan bannere emek harcanıyo dedim böyle gitti~

@sanmayın ki ben değiştirilmesini istemiyorum, ama sadece admin olarak sun giriyo, zaten normalde burda konulanlar forumda kullanılmıyodu bile, buna da şükredin

+ şimdiki bannerin fontunu bilen var mı, çok güzel valla çok güzel


look at all of the damage you've done in time

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 13 Eyl 2011 1:29
Turkuaz
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 30
Kayıt: 26 Hzr 2010
Mesajlar: 1,525
Puan: 50
Nerden: çikolata kazanından zuha XD
Teşekkür: 580

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
Marisa~sence de biraz aşırı tepki vermiyor musn ^^'kullanılan bannerlere emek veriliyor da kullanılmayanlara verilmiyor mu ki :S
bizimki sadece öneri ve uygulaması çok da zor görünmeyen bir istek ^^'
neyse buna da şükür ama bu konuyu bu kadar polemik haline getirip germeyelim ortamı ^^'

yeni banner çok güzel oldu ellerine sağlık aslım *-*

fontun ismi~JaneAusten

"ilk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın... (C.S.)"
>funnylife<
yenielmakurdu
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 13 Eyl 2011 1:49
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Hotaru_Usagi

Mari
Kullanıcı Eşyası

Eternal Sailor Moon
Eternal Sailor Moon



Yaş: 12
Kayıt: 03 Şub 2008
Mesajlar: 2,867
Ünvan: Büyücü Prenses
Puan: 220
Nerden: not honolulu for sure
Teşekkür: 417

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
funnylife yazmış:
Marisa~sence de biraz aşırı tepki vermiyor musn ^^'kullanılan bannerlere emek veriliyor da kullanılmayanlara verilmiyor mu ki :S
fontun ismi~JaneAusten


öyle bi şey demedim, sadece kullanılan bannerlere böyle bi şey denilmesi kırıcı olmuyor mu pardon. her bannerde emek vardır ama kullanıp kullanılmayacak kadar güzel olması tartışılır. mesela bu banner çok güzel, ama usagi&seiyalı da güzeldi. onda da emek vardı ama bu konulmuş işte ^^ sonradan tartışma abuk sabuk yerlere gitti ama özü budur
sağol font ismi için ^^


look at all of the damage you've done in time

En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et 13 Eyl 2011 2:23
Turkuaz
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Yaş: 30
Kayıt: 26 Hzr 2010
Mesajlar: 1,525
Puan: 50
Nerden: çikolata kazanından zuha XD
Teşekkür: 580

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
bence; düzgün bir üslupla ve artniyetsiz bir şekilde dile getirilirse kırıcı bir durum oluşmaz Gülücük Dağıtıyor
font ismi için de rica ederim Gülücük Dağıtıyor

"ilk önce kalbin kırılır, sonra çürümeye başlarsın... (C.S.)"
>funnylife<
yenielmakurdu
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder Yazarın web sitesini ziyaret et MSN Messenger 13 Eyl 2011 2:47
Vinnie~
Kullanıcı Eşyası

Lanetli
Lanetli



Kayıt: 14 Oca 2010
Mesajlar: 1,557
Puan: 7200
Teşekkür: 632
Uyarı: 1

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
SaILoRSuN yazmış:
kim ne? ne olmuş? kim kırıldı kırılmadı bilmiyorum ama aklıma geldikçe değiştiryorum banneri o.O önceden etkinlik olana kadar değişmezdi Kızmışa Benziyor bana da acıyın...


sanırım Manga Tr'ye özendim,üzgünüm sun-chan
orda her açtığımda yeni bi banner oluyo. ve gerçekten çok hoş.<3
eğer banner 1 hafta aralıkla değişirse bence süper olur.


Forumdan ayrılıyorum hadi kalın sağlıcakla...
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 13 Eyl 2011 9:57
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Turkuaz

Tsukino-Usagi
Kullanıcı Eşyası

Güzelliğin Savaşçısı
Güzelliğin Savaşçısı



Yaş: 25
Kayıt: 17 Nis 2009
Mesajlar: 1,389
Puan: 200
Nerden: Silver Millenium Kingdom
Teşekkür: 94

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
nöbetçi admin sun Çok Mutlu

funnylife yazmış:
aslım bannerin <3



bayıldııım Hayranlık Besliyor Hayranlık Besliyor


EFSUN ÖĞRETİSİ ve KADİM SÖYLEV fanı Hayranlık Besliyor
Efsane serisi '' ZAİNİN & PALOMİTA '' fanı Hayranlık Besliyor



domo arigatoo gozaimasu NQS ^_^
En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder MSN Messenger 13 Eyl 2011 10:49
Bu mesaja teşekkür edenler (1 kişi): Turkuaz

Hotaru_Usagi
Kullanıcı Eşyası

Efsane Üye
Efsane Üye



Kayıt: 14 May 2010
Mesajlar: 2,149
Puan: 150
Nerden: Hogwarts :3
Teşekkür: 459

Durumu: Çevrimdışı

Venus TR Bannerları Konu: Yanıt: Venus TR Bannerları Alıntıyla Cevap Gönder
Jandark bunun tekniği çok güzel ellerine sağlık Hayranlık Besliyor

Edit: Evet Funny-chan yazı tipi için çok teşekkürler Şekerlik Yapar



*rol tanrısı*~Aslıı^m. Kucaklıyor

Spoiler:

ssf.~


En Yukarı Git
Kullanıcının profilini görüntüle Özel mesaj gönder 13 Eyl 2011 15:05
 
Yeni başlık gönder   Başlığa cevap gönder Sayfaya git: Önceki, 1, 2, 3 ... 69, 70, 71 ... 80, 81, 82, Sonraki
70. sayfa (Toplam 82 sayfa) [ 1230 mesaj ]
Geçiş Yap:   

 
Bu forumda yeni başlıklar açamazsınız
Bu forumdaki başlıklara cevap veremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı değiştiremezsiniz
Bu forumdaki mesajlarınızı silemezsiniz
Bu forumdaki anketlerde oy kullanamazsınız